28 grudnia 2011

Święta

Święta, święta i po świętach..

Chciałabym wszystkich przeprosić za chwilowy zastój na blogu, ale przez te świąteczne przygotowania zupełnie nie miałam na nic czasu, chciałabym również złożyć bardzo spóźnione życzenia, mam nadzieję, że się spełniły.



Wesołych
*               Świąt !               *


Z serduszka płynące
składam Wam życzenia:
marzeń spełnienia,
iskierek radości
oraz dużo, dużo miłości !!!






Dodatkowo chciałabym jeszcze pokazać, pochwalić się kartką, którą dostałam, a której jeszcze nie zdążyłam pokazać, za co mi wstyd. Kartka mnie po prostu urzekła!! A ten napis widoczny na zbliżeniu wywołał ogromny uśmiech na mojej twarzy

Kartka dotarła do mnie prosto od    KOCIOKWIKA


Sposoby na poprawienie nastroju:
* jest pójście na wyczerpujący spacer, podczas którego zmarznę ;)
* przytulenie się do miękkiego kociego brzucha
* zatańczenie do ulubionej piosenki
* kupienie sobie prezentu, choćby takiego najdrobniejszego
oraz czytanie kocich blogów.

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując pozostawiasz po sobie ślad, dzięki któremu ja na pewno zajrzę do Ciebie ;)