31 grudnia 2011

Blog 2011

Zgłosiłam SłodKotko ! do VII edycji konkursu na Blog Roku 2011.
Pomyślałam "- Czemu nie?" Kategoria do której przypisałam bloga to   
''Moje zainteresowania i pasje", choć zastanawiałam się nad kilkoma kategoriami to mimo wszystko stwierdziłam, że do innej kategorii po prostu nie pasuje

To była część informacyjna, a teraz czas na prośbę. Moją, ogromną prośbę do Was.  
Jeżeli, podobają Wam się rzeczy, które własnoręcznie wykonuję, zdjęcia robione z najwyższą starannością o szczegóły lub też te zupełnie spontaniczne, a z moimi futrzastymi przyjaciółmi jesteście już za pan brat, to głosujcie na mnie
Aby zobaczyć kliknijcie w link poniżej bądź też w obrazek znajdujący się w górnym, prawym rogu.
http://www.blogroku.pl/kategorie/slodkotko-,gwl3d,blog.html

Myślę, że w tym roku SłodKotko ! przeszło naprawdę duże zmiany i to nie tylko biorąc pod uwagę wygląd bloga, zgłoszenie się do tego konkursu jest dopełnieniem tej przemiany i motywacją na nadchodzący 2012 rok.

Na koniec dodam, że Jurorką w kategorii, którą wybrałam jest Martyna Wojciechowska.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując pozostawiasz po sobie ślad, dzięki któremu ja na pewno zajrzę do Ciebie ;)