18 lipca 2012

Wyjazdowe sprawozdanie

Witajcie kochani :)
Jak już pisałam wyjechałam. Jestem w tym samym miejscu co w zeszłym roku, czyli w Gorzowie Wielkopolskim. Przyjechałam w nocy z czwartku na piątek. Polecam to wszystkim, którzy wyjeżdżają, zwłaszcza w upalne lato, choć to, na takie lato nie wygląda, to i tak bardzo przyjemnie jechało mi się nocą :) Jak na razie pogoda jest w kratkę.. Raz pada, to znowu wychodzi słoneczko, by za chwilę było znów pochmurno.. No, ale nie mamy wpływu na pogodę i należy się cieszyć z tego co się ma, prawda? :D
Na razie podsyłam najciekwasze ze zdjęć, jakie do tej pory udało mi się zrobić ;)
Więcej zdjęć znajdziecie w postach z przed roku TUTAJ :)


To jest widok z okna :)


Staw niedaleko miejsca zamieszkania ;)
Lawenda rosnąca pod blokiem.
A oto wypoczywający w lawendzie Ramzes, o którym pisałam rok temu.
Piesek z którym mieszkam.

16 komentarzy:

  1. piękne slonko .. a za oknem deszcz :(

    ps. genialna poza na ostatnim zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jest teraz bardzo zmienna..
      Oj, tak!;)

      Usuń
  2. Anonimowy12:49

    haha genialny pies ! cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramzes cudowny - piękne zdjęcia - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki, aż mnie ciągnie do takiej przyrody. Ramzes wygląda na baardzo odprężonego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także, a to jest chyba najbardziej "zielone" miasto w jakim byłam ;) Tak, już zauważyłam, że często tam wypoczywa. :D

      Usuń
  5. Przepiękne widoki i przepiękne zdjęcia! Podziwiam za taki talent do uchwytu cudnych chwil. Koteczek jest wyjątkowo śliczny. Wygląda PRZEPIĘKNIE (kocham to słowo) w lawendzie. Widocznie w lawendowym mu do twarzy ;) A pies na ostatnim zdjęciu? Mistrz! Niech mnie uczy tych tajnych sztuk leżenia, że jeszcze się nie połamał :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:01

    Fajne zdjęcia, ja też mam parę ekologiczny wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:40

    Świetne wpisy! Zapraszam do siebie, gdzie prowadzę
    Wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia! Nie mniej jednak zapraszam do mnie! http://owczeprzygody.pl/wypas-owiec/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie z przyrodą jest niezwykle ekscytujące. Uwielbiam spędzac czas w moim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyroda ach przyroda. Uwielbiam wraz z rodziną spędzać ten czas na łonie natury, przy akompaniamencie śpiewu ptaków :) Pikniki są zdecydowanie najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna jest najpiekniejsza, przeroda wtedy rzeczywiście wstaje do życia i wygląda to o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując pozostawiasz po sobie ślad, dzięki któremu ja na pewno zajrzę do Ciebie ;)