23 listopada 2011

Hotel Savoy i niespodzianka

 Dzisiaj ze szkołą byliśmy zobaczyć jeden z hoteli Savoy i po drodze razem z koleżanką trafiłyśmy na Łódzki Dom Kultury, przy którym to stoi taka oto prześliczna - moim zdaniem - rzeźba, której po prostu musiałam zrobić zdjęcie, a nawet kilka



 

 




A zaraz po szkole czekała mnie ogromna niespodzianka!! Przyszła do mnie pierwsza kartka od Abigail! Kartka prześliczna, porady świetne, a pamięć Nadawcy niezawodna! Więcej o tej cudownej kociej kartce napiszę jutro, bo aktualnie zdjęć nie mam...


Abigail bardzo, bardzo dziękuję!! ♥



Przypominam o zabawie, którą zorganizowała właścicielka bloga pokociemu.pl, pt: koci postcrossing. To właśnie kartka z tej zabawy zrobiła na mnie tak ogromnie pozytywne zaskoczenie.

1 komentarz:

  1. A wiesz, że Reksio i Lolek (i Bolek) wywodzą się z Bielska-Białej? :D. A w Bielsku mieszkam ja, zapraszam i chętnie oprowadzę, zaprowadzę do Kina Studio - można obejrzeć jeszcze celofany na jakich kręcono te bajki :D... :).
    Cieszę się, że kartka doszła :).
    Ale spóźniłam się o dzień i w dodatku to nie całkiem urodzinki, a rocznica "nowego życia" u Was :)... Ale... :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując pozostawiasz po sobie ślad, dzięki któremu ja na pewno zajrzę do Ciebie ;)